سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که در حال جستجوی دانش مرگش در رسد، در حالی خدا را ملاقات می کند که میان او و پیامبران جز درجه پیامبری فاصله ای نباشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
دوشنبه 89 مرداد 25 , ساعت 9:5 صبح

مدیریت وبلاگ افکارسادات افغانستان به نماینده گی از تمام سربازان ارتش کشور عزیزمان افغانستان فرا رسیدن ماه رمضان مبارک  ، ماه عبادت و بنده گی را به تمام مسلمانان جهان تبریک عرض میداردو باز فرا رسید یک شانس دوباره، یک فرصت و مجال تازه برای اتصال سیم وصل های جدید.

یک برکت عظیم دیگر، یک رحمت عظیم دیگر از او، از خالق هستی بخش رحیم.

خداوندمهربان  دوباره سفره ی رحمتش را برای همگان گسترانیده، برای من و شما و هر کسی که لحظه شماری می کند.

دوباره رحمت و لطف کرده و این مجال را بر ما حلال گردانیده تا بی نصیب نمانند بی نصیب ماندگانی چون  ما و غیره بنده گان خدا.

تا جسم و روح و دل و جان خود را در چشمه ی پاک رمضان دوباره بشویند، تا تولّدی دوباره پیدا کنند.

تا بیابند آنچه را گم کرده اند، تا با خالق و رحیم مطلق دوباره پیوند زنند و آنچه را گسسته اند باز گردانند.

او ست که این همه نعمت را به تو داده، این فرصت را به تو داده، این همه رحمت را به تو داده و هر چه بد می کنی آنها را از تو دریغ نمی دارد ولی تو  ولی ما ... .

پس بر تو و بر ماست همانگونه که او رهنمون کرده از این فرصت استفاده کنیم و لااقل برای این همه رحمت شکر گذاری کنیم.

این را هم به یاد داشته باشیم، در هر سنی و دوره ی زندگی هستی طوری دعا و راز و نیاز و مناجات کنیم که دیگر رمضانی نیست. چون بر کسی آشکار نیست که آیا تا رمضان دیگر هست یا نه؟

در آخر این که تنها برای خودتان و خودمان دعا نکنیم باید همچو فاطمه باشیم که اول برای همسایه و اطرافیان دعا میکرد بعد برای خود چون با دعا برای دیگران دعایتان زودتر مستجاب می شود. و همیشه در این لحظات و در دعاها برای کسانی که التماس دعا دارند به خصوص اموات دعا کنیم .

(ما سربازان ارتش افغان  هم التماس دعا داریم و امیدواریم در لحظه  از تمام بلاها در امان باشید و خداوند لحظی ما را به خودمان واه مگزارد خدایا شکرت خدایا توفیق بنده گی ات را از ما نگیر و کمک مان کن که بهترین بنده گان باشیم .)



لیست کل یادداشت های این وبلاگ