سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد که دو کفش وعصای آهنین برگیر و آنگاه در زمین سیاحت کن و آثار و عبرتها را بجوی تا آن جا که کفشها پاره و عصا شکسته شود . [ابن دینار]
 
سه شنبه 89 مرداد 26 , ساعت 12:15 عصر

طبق خبرهای رسیده از مقامات امنیتی کشور و ناتو در افغانستان آمده است که کشته شدن سربازان خارجی یا ناتو از مرز ???? نفر گذشت است.

هزار ها جلد تورات, که توسطه موسسه حاخام موشه اسراییل که یک شاخه از حزب لیکود است به زبان پشتو ترجمه و از طریق یک انجیوی خارجی داخل افغانستان گردیده است.
کارمندان این انجیو می گویند که یک گروپ خاصی از افغانها به این دین گرویده اند.
گفته می شود که قرار است تورات های ترجمه شده در اینده های نه چندان دور به طور اشکار توزیع گردد ولی فعلا برای چند نفر قابل اعتماد داده شده است که گفته
می شود شامل چندین نفر از ملا امام های مساجد نیز می باشند.
حزب لیکود در بدل یهودی شدن هر افغان برای وی مبلغ 4 الی هشت هزار دالر امریکایی به حیث مشوق و اگر کسی بتواند کسی دیگر را یهودی بسازد و انرا به ثبوت برساند برایش مبلغ شانزده صد الی چهار هزار دالر امریکایی بخشش داده می شود.
این انجیو فعلا در مناطق مشرقی , قرار گفته انها پیشرفت های خوبی داشته است.

به گفته افغان پپر این خبری بدی هست برای مردم بیچاره ما

اما مدیریت وبلاگ  افکارسادات افغانستان از این خبر ناراحت نیست چون کسانی که به دین مسحیت گرایده میشوند ازروی مجبوری فقرو از روی نادانی شکار انجوها میشوند اما در کشورهای اروپائی و غیره کسانی که به دین اسلام مشرف میشوند آدم های بزرگ و قدرتمند که جایگاهی خاصی در میان مردم دارند .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ